سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عشق...معشوق...عاشق...

بسم الله الرحمن الرحیم...

میخواستم بگم که من.........................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................................

..............................................................آره ،خیلی حرف زدم ،ببخشید سرتونو درد آوردم.آخه دلم..... بی خیال بابا.... ایشا الله همیشه لبتون خندون...کامتون قندون...غمتون فنجون...باشه یا حق برا هم دیگه اینقدر خوبه دعا کنیم!!!! 


+ نوشته شـــده در سه شنبه 89/3/18ساعــت 10:28 صبح تــوسط قاصد وقاصدک | نظر
کدوم نوه ی امام؟؟؟پسر نوح با بدان بنشست..........
بستری شدن وزیر کشور بر اثر جراحات 14 خرداد

مصطفی محمد نجار وزیر کشور که روز14 خرداد ازجانب سید حسن مصطفوی و محمد علی انصاری مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود د ربیمارستان چمران بستری شد.

به گزارش جوان آنلاین وزیر کشور پیش ا ز14 خرداد تحت عمل جراحی سینوس قرار گرفته بود و به توصیه پزشکان معالج بایستی تحت نظر پزشکان قرار می گرفت ولیکن در روز 14 خرداد در حالی که از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار نبود درحرم مطهر حضرت امام(ره) حاضر شد که پس از سخنرانی سید حسن مصطفوی مورد ضرب و شتم وی محمدعلی انصاری قرار گرفت به طوری که بخیه های صورت وی پاره گردید و دچار خونریزی شد. وی پس از حمله این دوتن هم اکنون مجددا دربیمارستان چمران بستری گردیده است.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 89/3/17ساعــت 11:39 صبح تــوسط قاصد وقاصدک | نظر
ای خدا درد دلمو به کی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چقدر سخته که چشمات رنگ غم باشه
ولی ظاهر پر از خنده
چقدر سخته که عشقت آسمون باشه
ولی آسون بگن چنده
چقدر سخته کلامت ساده پرپر شه
نتونی ناجیِش باشی
چقدر سخته که موندن راه آخر شه
نتونی راهیِش باشی
چقدر سخته توو خونت عین مهمون شی
بپوسی خسته بیرون شی
چقدر سخته دلت پر باشه ساکت شی
ولی توو سینه داغون شی
چقدر سخته که یک دنیا صدا باشی
ولی از صحنه ی خوندن جدا باشی
چقدر سخته که نزدیک خدا باشی
ولی غرق ادا باشی


+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/3/16ساعــت 3:40 عصر تــوسط قاصد وقاصدک | نظر
کور دلی هم تا این حد آخه؟؟؟؟؟
توهین علی مطهری به مردم و رئیس جمهور!

علی مطهری در یادداشتی که در اختیار سایت حامی رضایی قرار داد نسبت به ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی، واکنش نشان داده و از آن بعنوان «حادثه تلخ» یاد کرده است.

مطهری با مقصر دانستن رئیس جمهور در این مراسم که اشاره به آن نمی کند گفته استکه حادثه ممانعت از سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی در مجلس سالگرد رحلت امام خمینی (ره) یک حادثه تلخ و مخالف آرمانهای انقلاب اسلامی از جمله آزادی بیان بود و البته یک حادثه از پیش طراحی شده بود که شخص رئیس جمهور در آن نقش اساسی داشت و می توان گفت از سنخ مناظره انتخاباتی ایشان بود که زمینه فتنه را فراهم کرد.

وی با توهین به رئیس جمهور می نویسد: اگر قوه قضاییه عوامل فتنه انتخاباتی 88 یعنی آقایان موسوی، کروبی و احمدی نژاد را به طور همزمان محاکمه می کرد و مجازات هریک را به نسبت جرم آنها اعلام می نمود در 14 خرداد89 این اتفاق نمی افتاد .احمدی نژاد مانند کودک یک خانواده شده است که هرچه دیگران را اذیت می کند مورد تشویق قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری از نوشته خود نیز با تشبیه مردم نمازگزار با سپاه عمر سعد در روز عاشورا نوشت:دآقایانی که اصرار بر شبیه سازی حوادث امروز با حوادث صدر اسلام دارند آیا صحیح می دانند که آنها و دار و دسته شان را به سپاه عمر سعد و ابن زیاد تشبیه کنیم که در روز عاشورا با ایجاد سر و صدا اجازه نمی دادند نوه پیغمبر سخن بگوید؟


+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/3/16ساعــت 3:1 عصر تــوسط قاصد وقاصدک | نظر
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
امام را با کفن آیت‌الله خامنه‌ای دفن کردیم

 رابطه عمیق حضرت امام با مقام معظم رهبری و علاقه دوطرفه آنان در دوران پیش از انقلاب و پس از آن تا رحلت امام بر همگان روشن است.

ظاهراً تقدیر بر آن بود که این رابطه، پس از رحلت امام هم در شکلی خاص تجلی یابد و آن، ماجرایی بود که هنگام تدفین امام رخ داد و بدن مطهر ایشان با کفنی که آیت الله خامنه ای برای خود تهیه نموده بودند کفن گردید و دفن شد.

آقای توسلی (از اعضای دفتر امام) در مصاحبه ای این ماجرا را تعریف نموده اند که ما نیز آن را در سالروز تدفین امام نقل می کنیم: «ساعت ده و بیست دقیقه شب بود که دل مهربان امام از حرکت ایستاد و صدای شیون و ضجه به آسمان رسید. مسئولان تراز اول اعلام کردند که همه آرام باشند، چون اعلام خبر در آن وقت شب صلاح نیست. حدود ساعت دو بعد از نیمه شب، جنازه امام را به خانه شان بردیم . ... سپس مشغول تکفین شدیم و برد یمانی ای را که حاج شیخ حسن صانعی آورده بودند روی آن پیچیدیم و قرآنی را روی سینه امام قرار دادیم. صبح به علت کثرت جمعیت تدفین امام انجام نشد و کفن از بین رفت و جنازه را به جماران برگرداندیم. در آنجا حضرت آیت الله خامنه ای، بردی را که برای خود نگه داشته بودند، فرستادند، قرآن را روی همان کفن کشیدیم تا بعد از ظهر که امکان دفن پیکر امام فراهم شد.»

(مصاحبه آقای محمد رضا توسلی با نشریه شاهد یاران، شماره 7، صفحه 37)


+ نوشته شـــده در یکشنبه 89/3/16ساعــت 2:44 عصر تــوسط قاصد وقاصدک | نظر
<      1   2   3      >